National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.01 seconds. 
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Práce představuje v širším kontextu paradigmata servisně orientované ekonomiky a ukazuje jejich vliv na podnikové a firemní strategie. Pokouší se dát dohromady tradiční modely podnikových a firemních strategií s nově vznikající vědou o službách. Práce ukazuje hlavní myšlenky servisně orientované ekonomiky v porovnání s tradiční produktovou ekonomikou. Jako výsledek srovnání práce poukazuje na potřebu nového přístupu k byznysu, který vychází z aktuálního dění ve světě. Práce přináší sadu doporučení pro formulace podnikových a firemních strategií v servisní ekonomice. V praktické části jsou výsledky demonstrovány a použity pro strategii ve vybrané firmě.
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (referee) ; Dostál, Petr (advisor)
Diplomová práce se zaměřuje na aplikace fundamentálních princip Fuzzy logiky na předvídání vybraných zákazníků pro kampaně přímého marketingu se zahrnutím fuzzy metody. Fuzzy model je navržený pro výběr zákazníků, kteří by měli být cíleni prodej předplatného schématu. Kritéria výběru jsou formulovány na bázi klientova zůstatku, věku a ročního přijmu. Postup fuzzy logiky je použit na zaměření specifických zákazníků pro předplatné produktu.
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (referee) ; Dostál, Petr (advisor)
Diplomová práce se zaměřuje na aplikace fundamentálních princip Fuzzy logiky na předvídání vybraných zákazníků pro kampaně přímého marketingu se zahrnutím fuzzy metody. Fuzzy model je navržený pro výběr zákazníků, kteří by měli být cíleni prodej předplatného schématu. Kritéria výběru jsou formulovány na bázi klientova zůstatku, věku a ročního přijmu. Postup fuzzy logiky je použit na zaměření specifických zákazníků pro předplatné produktu.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Práce představuje v širším kontextu paradigmata servisně orientované ekonomiky a ukazuje jejich vliv na podnikové a firemní strategie. Pokouší se dát dohromady tradiční modely podnikových a firemních strategií s nově vznikající vědou o službách. Práce ukazuje hlavní myšlenky servisně orientované ekonomiky v porovnání s tradiční produktovou ekonomikou. Jako výsledek srovnání práce poukazuje na potřebu nového přístupu k byznysu, který vychází z aktuálního dění ve světě. Práce přináší sadu doporučení pro formulace podnikových a firemních strategií v servisní ekonomice. V praktické části jsou výsledky demonstrovány a použity pro strategii ve vybrané firmě.
VYUŽITÍ METODY REÁLNÉHO POTENCIÁLU ZLEPŠENÍ PRO ZVÝŠENÍ EFEKTŮ INVESTIC DO INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Blahanravau, Yauheni ; Voříšek, Jiří (advisor) ; Učeň, Pavel (referee)
This thesis is dealing with the problematic of relationship between information technology and business, IT and business alignment and the role of CIO in these processes. The further topic I describe in my thesis is the evaluating of the investing projects into information technologies. In connection with this I analyze various financial methods for evaluating of investments in information technologies. The mail goals of this work are: analyze and create a detailed description of modern trends in information technology management and in business and IT alignment, another goal is make comparison of the financial methods and frameworks that help to measure the efficiency of investments in IT and show how these methods can be applied. The further goal is analyze in details the real potential of improvement method and create new set of tools (spreadsheets) for the complex support of this method and show how it can be applied in practice. In the theoretical part of my thesis I focused on the analysis of the role of information technology and CIO in modern organizations and on ways of effective communication of added value to top management of the organization. Analysis is based on the literature review and aimed on searching of skills and knowledge that the modern and successful CIO must have. In this relation were made the analysis of popular financial methods, their comparison and examples how to apply it. Practical part of this work was aimed on the detailed analysis of the real potential of improvement method and how to use it in practice. In this chapter I described the basic principles of this method and created a set of MS Excel tools for better efficiency while using the method of the real potential of improvement. After creation of the tools the practical application of it was shown as an example of improvement of one business process in organization.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.